Przygotowanie planu rozwoju eksportu
Plan rozwoju eksportu jest planem marketingowym wprowadzenia produktów lub usług na wybrany rynek zagraniczny bądź kilka rynków zagranicznych jednocześnie. Plan rozwoju eksportu pozwala w sposób przejrzysty zebrać i usystematyzować informacje i fakty o rynku zagranicznym, na którym Państwa firma zamierza działać, a następnie zaplanować właściwą strategię w zakresie produktu, ceny, dystrybucji czy też promocji oraz przygotować harmonogram działań niezbędnych do osiągnięcia zamierzonych celów.
Żadna działalność nie jest zbyt mała aby nie móc ująć jej w planie rozwoju eksportu.
Przykładowa zawartość planu rozwoju eksportu
• Analiza konkurencyjna przedsiębiorstwa pod kątem produktów • Wybór rynków docelowych dla działalności eksportowej • Podstawowe informacje o wybranych rynkach docelowych • Opis bieżącej sytuacji przedsiębiorstwa w najważniejszych obszarach funkcjonowania oraz prognoza rozszerzenia działalności z uwzględnieniem rozwoju poprzez eksport • Analiza SWOT produktów eksportowych na poszczególnych rynkach docelowych • Opis celów i strategii eksportowej • Działania niezbędne dla realizacji celów polityki eksportowej • Szacowana wielkość kosztów oraz wstępny harmonogram wdrażania strategii eksportowej |
Cennik usługi
Pakiet STANDARD | Pakiet FLEX Bardzo elastyczny |
|
Cena | od 3990 zł * | Do uzgodnienia |
Ilość rynków zagranicznych | 1 | Do uzgodnienia |
* – Cena podana w tabeli jest ceną netto. Ostateczna cena jest uzależniona od przewidywanej czasochłonności.