Obsługa sprzedaży eksportowej
Usługa polega na bieżącej obsłudze sprzedaży w segmencie B2B realizowanej do Państwa odbiorców na rynkach niemieckojęzycznych (Niemcy, Austria, Szwajcaria). Długoterminowym celem jest dla nas wzrost przychodów i zysków po stronie naszego klienta.
Outsourcing sprzedaży pozwala obniżyć koszty zatrudnienia Państwa firmy i zwiększyć elastyczność zatrudnienia. Zakres usługi może być dostosowany do potrzeb Państwa firmy.
W ramach pakietu rozszerzonego, oprócz bieżącej obsługi sprzedaży eksportowej, oferujemy dodatkowo zbieranie aktualnych informacji oraz analizy dotyczące gospodarki kraju odbiorcy i sytuacji w branży, informacje o konkurencji działającej na rynku zagranicznym jak również analizy w zakresie kursu walutowego. Oferta rozszerzona obejmuje również sporządzanie comiesięcznych profesjonalnych analizy sprzedaży, które ułatwią ocenę efektów sprzedażowych.
Podstawowy zakres usługi
- Bieżąca obsługa klientów zagranicznych Państwa firmy (m.in. obsługa zamówień, obsługa korespondencji, prowadzenie rozmów)
- Przygotowywanie ofert
- Prowadzenie dokumentacji eksportowej
- Monitorowanie płatności od klientów zagranicznych
- Prowadzenie negocjacji
- Utrzymywanie relacji biznesowych z klientami zagranicznymi
- Planowanie i raportowanie sprzedaży eksportowej
Rozszerzony zakres usługi
- Ubezpieczenie sprzedaży, ubezpieczenie w transporcie
- Analizy sprzedaży
- Zbieranie i analiza informacji o sytuacji gospodarczej kraju
- Zbieranie i analiza informacji o sytuacji branży na rynku zagranicznym
- Zbieranie informacji o konkurencji na rynku zagranicznym
- Zbieranie informacji i analizy kursu walutowego
- Analiza czynników ryzyka oddziałujących na eksport